top of page

A munkahelyi menopauza program nem luxus, hanem befektetés


A munkahelyi menopauza program nem luxus, hanem befektetés.


A legújabb HR Masters kiadványba bekerültem a munkahelyi menopauza programommal, mint top 20 HR innováció, ahol pontosan erről beszélek.


Rettentően örülök annak, hogy Magyarországon is egyre több cég veszi észre, hogy ezzel foglalkozni kell, mert egyrészről konkrétan kimutatható gazdasági veszteséget fog termelni az a cég, amely ezt elhanyagolja, másrészről a kolléganők munkahelyi wellbeing-je is a tét. A menopauza ugyanis nem marad otthon, amikor elmegyünk dolgozni és a tünetek a munkavégzést ugyanúgy befolyásolják, mint a mindennapi életünket. És bár a menopauza még mindig tabu témának számít, bár szeretem azt hinni, hogy amióta ezzel foglalkozom kicsit már jobb a helyzet, csak úgy tudunk ezen változtatni, ha minél többet beszélünk róla, például a munkahelyen is.


Külön kiemelném a Tesco Magyarország-ot, ahol úttörő módon már 3 éve visszük a programot Nora Hevesi vezetésével, de említhetném még a Diageo, a bp, az Alcoa cégeket, ahol szintén nyitott fülekre talált a téma. Bízom benne, hogy minél több cég veszi észre, hogy a változókorban lévő nőkkel foglalkozni nem luxus, hanem befektetés.


Köszönöm, hogy ilyen társaságban vagyok megemlítve, megtisztelő!


bottom of page