top of page

A menopauza kezelése a vállalati jóléte program része, a tünetek nem maradnak otthon

A Tesco Magyarország Csapatnapot tartott szeptember 9-én, idén először TescósNők40+ sátor is gazdagította a programot. 2020-ban kezdtük el Magyarország első Munkahelyi Menopauza programját, és szerintem akkor nem is tudtuk, hogy mekkora fába vágtuk a fejszénket.


A program célja, hogy támogassuk a változókorban lévő munkatársnőket ebben a komplex életszakaszban. Dr. Katona Renáta szülész-nőgyógyásszal vártuk tegnap a kolléganőket a sátorban, nem volt két egyforma kérdés, történet, megélés, ebből is látszódott, hogy valóban mennyire másként éli meg mindenki ezt az életszakaszt és hogy mennyire fontos a felvilágosítás és a "kibeszélés", hiszen ezen minden nő keresztül megy és a menopauza valóban összeköt minket. A tüneteket nem tudjuk otthon hagyni, jönnek velünk "dolgozni", a Tesco munkatársainak 67%-a nő, 47%-a 45 év feletti, a menopauza kezelése a vállalati jóléti program része lett, hiszen a hosszú távú egészség is a tét.


Bár azért még mindig tabunak számít Magyarországon, bízom benne, hogy azzal, hogy mi a Tescoval utat mutatunk (kolléganők edukálása, a férfi vezetők érzékenyítése, menopauza policy kialakítása), más cégek is ráébrednek ennek a fontosságára. Köszönöm Nora Hevesi és Barbara Szigeti, hogy az ügy mellett álltok és együtt törjük az utat!


bottom of page